joi, 11 iulie 2013

Favoritele lunii iunie 2013


Buna fetele! 


Luna asta favoritele lunii vin mai tarziu decat de obicei, dar mai bine mai tarziu decat niciodata,nu?





Favoritele sunt pe scurt, skin-care, fond de ten, un ruj, si oje nude. 



Ca si skincare, preferatele au fost :

Gelul de curatare Nip + Fab Clean Gel Fix, primul meu gel de curatare dupa 6-7 ani care nu e Avene Cleaneance. Clean Gel Fix imi place fiindca curata destul de bland dar eficient, si imi place mult ca are o pompa, spre deosebire de vechiul meu gel de curatare. Mi se pare si putin mai bland ca si Avene.

Pentru a tine acneea sub control am folosit Duac, care e un amestec de benzoyl peroxide - ingredientul din Brevoxyl - si un antibiotic. Pentru mine Brevoxyl nu a functionat, insa Duac e destul de ok. Fiindca e totusi destul de dur pentru pielea mea mai sensibila, il alternez cu Dr Lewinn's Skin Renewal Natural AHA si le aplic pe ambele mereu seara.

Pentru crema de zi, am folosit multe mostre luna asta, dar intre ele Olay Essentials Complete Care Plus Multiradiance Moisturising Lotion SPF15, care nu e ceea mai buna crema hidratanta, dar are ingrediente ok, are SPF, miroase frumos, si e ok ca si baza de machiaj.





Ca si produse de beauty :

Fondul de ten NYC Smooth Skin Mousse Foundation l-am cumparat fiindca era la reducere fiindca era desigilat si atins, si desi mi se parea ca e o nuanta cam inchisa si are o textura interesanta, fiind cel mai potrivit pentru aplicarea cu un buretel si nu cu pensula, l-am folosit des in luna iunie si-mi place finish-ul natural.

Produsul meu favorit de luna asta pot zice ca e glossul sau rujul mai degraba, essence Stay Matt Lip Cream, in nuanta Velvet Rose. Se aplica ca un gloss dar arata ca un ruj cremos mai lichid, iar culoare e foarte discreta si potrivita si pentru machiaje naturale, de zi sau ocazii unde nu ai purta un ruj puternic. Rezista destul de bine si nu usuca buzele, ceea ce inca un bonus.

De fapt cred ca deja am alt produs favorit, si e corectorul Catrice Camouflage Cream pentru care trebuie sa-i multumesc Monicai, fiindca ea mi l-a recomandat. Este exact ce imi doresc de la un corector/anticearcan, e gros, concentrat si acopera bine, spre deosebire de unele corectoare lichide care acopera mai slab decat fondul de ten si carora nu le vad rostul.

Pentru unghii am purtat foarte multe nude si oje feminine in ultima luna.





Ce produse vi se par interesante? Care e produsul vostru favorit din iunie? x


6 comentarii:

  1. si eu am constatat ca unele corectoare lichide nu sunt asa grozave, au acoperire mica. Astept sa imi aduca o colega din Anglia mult laudatul colection 2000 sa vad ce poate :d
    Mi-ar placea sa incerc si catrice, pacat ca in Ro nu se gasesc :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Culorile de oje sunt geniale! <3
    Te invit pe la mine poate te si abonezi : http://btl-allysa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine nu ma tenteaza nici Collection Long Lasting sau cum se numeste, mi se pare ca e ca si un fond de ten, dar cu o textura mai ciudata, parca nici lichid nici solid ci ceva pufos, care cand il intinzi dispare :)) , dar nu asa pigmentat cum ar trebui sa fie ( asta e parerea mea despre toate corectoarele lichide :)) ) Si eu din Germania am Catrice, nici aici nu se gaseste. Poate gasesti pe cineva sa-ti aduca, sau daca nu, paletele de corectoare la MUA sunt similare, dar unpic mai slabute ( am una si din asta).

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello, e de la doctorul de familie ( locuiesc in UK) ,dar se mai gasesc creme similare, din pacate nu stiu exact care din ele sunt disponibile in ce tari, daca mergi aici si citesti ultimul paragraf vei vedea si restul de creme care contin antibotic + benzoyl peroxide.

    http://pasagera.ro/solutii-pentru-acnee-–-antibiotice-locale-si-orale.html

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...